Tagok

A Szervezet tagsága eredetileg csak a reklámok tartalmáért felelős országos önszabályozó testületekből állt. 2001. november 16-tól azonban a Szervezet tagjai közé tartoznak mind az önszabályozó testületek (SRO-k) mind a reklámszakma önszabályozását támogató szakmai szervezetek. Ezek a tagok a Szervezetben belül 50-50 százalékos arányban képviseltetik magukat.

EASA tagjai:

SRO tagok

Az EASA európai szervezet, amelynek jelenleg 26 önszabályozó testület (SRO) a tagja, 24 különböző európai országból. A reklámozás újabb és újabb kérdései egyre inkább globálisak, ezért az EASA megalapította az ún. International Council-t (ICAS), hogy globális szinten megvitassa és megválaszolja a felmerülő kérdéseket. Az ICAS globális lefedettséggel rendelkezik 14 Európán kívüli taggal.

Szakmai tagszervezetek

Az EASA-nak 13 szakmai szervezet a tagja, melyek a következő csoportokban sorolhatók: reklámozók, ügynökségek, médiák.