Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat az Auchan Magyarország Kft-ét, aki 2020 márciusától az ÖRT tagja!

Elle Podcast: a nemek ábrázolása

Összefér-e a  meztelenség dicsérete a művészetben és irtása a reklámban: Nagy-Britanniában tilos a női mivoltot és a klasszikus női szerepeket öncélúan hangsúlyozó reklám, beleértve a pucérságot is (de a férfi sztereotípiákra is ez vonatkozik).
Az Elle Podcast sorozat januári részében, a Madame Bovariné másik élete hangjáték szerkesztőjével, Szederkényi Olgával beszélgettünk a témáról.

Búcsúzunk dr. Takács Ildikótól

Búcsúzunk Takács IldikótólMély megrendüléssel tájékoztatjuk Tagjainkat, hogy dr. Takács Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület alapítója, a Reklám Világszövetség (IAA) Magyarországi Tagozatának örökös tiszteletbeli elnöke, valamint a hazai és nemzetközi reklámszakma emblematikus alakja 2020 január 17-én elhunyt.

Halála pótolhatatlan veszteséget jelent az egész iparág számára.

Reklám Világszövetség hivatalos közleménye >>

Gyászjelentés

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagjainkat a CBA Kft-ét és a Herbapharma Kft-ét, akik 2020 januárjától az ÖRT tagjai!

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat a Magyar Országos Közjegyzői Kamarát, aki 2019 decemberétől az ÖRT tagja!

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat az Angelini Pharma Magyarország Kft-ét, a Boiron Hungária Kft-ét és a Red Lemon Media Group Kft-ét, akik 2019 novemberétől az ÖRT tagja!

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat a Volvo Autó Hungária Kft-ét, aki 2019 októberétől az ÖRT tagja!

„Az új média szabályozása” Információs Társadalom Kutatóintézet workshopja

A workshop tárgya az Audiovizuális Médiaszolgáltatásokról szóló irányelv 2018-as módosítása, a változtatásokkal érintett szabályok magyar jogrendszerre gyakorolt hatásairól szóló diskurzus elindítása, továbbá a platformszolgáltatók szabályozásával együtt járó elméleti és gyakorlati kérdések megvitatása.

Program

Effie 2019

42 alkotás a döntőben – de közülük ki kapja majd idén először a különdíjat vagy az Év Megbízója és az Év Ügynöksége elismeréseket?
Az egyedülálló szakmai versenyen hatékony marketingkommunikációs aktivitásokkal neveztek idén is a versenyzők, közülük a leghatékonyabbak jutottak a döntőbe. Ezzel a teljesítménnyel már biztos pontszerzők a nemzetközi Effie Index világranglistán.

Sajtóközlemény

Shortlist